royal-superasman

همواره با ورود یک محصول با کیفیت و مطرح در بازار، رقبا به دنبال تولید جنس بی‌کیفیت با مواد اولیه ضعیف هستند و با همان نام اقدام به تولید محصول می‌کنند. شرکت تولید تشک تخت خواب رویال از این قاعده مستثنی نیست. شرکت رویال در سالهای گذشته یکی از تولیدکنندگان برتر تشک و کالای خواب بوده است. به همین دلیل باید نکات مهم در تشخیص اصل بودن تشک رویال را بدانیم و هنگام خرید به این موارد دقت کنیم.

همانطور که ذکر شد تشک رویال یکی از محبوب‌ترین برندهای تشک در ایران است. زیرا شرکت رویال علاوه بر ایجاد کیفیت، قیمت را هم مد نظر قرار داده و برای همه اقشار جامعه تشک تولید می‌کند. تشک‌های رویال دارای مزایای بسیاری هستند. دارا بودن نشان استاندارد، طبی و فنری بودن و همچنین لوگوی شرکت رویال مختصری از ویژگی های تشک رویال اصل است.

 

تشک رویال اصل و معرفی آن

تشخیص تشک رویال اصلی در بین چندین نام تجاری که یا با نام تشک رویال اصل یا با نامی شبیه به تشک رویال اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند سخت است. اما با دقت به نکات ساده زیر می‌توانید به سادگی تشک رویال اصل را پیدا کنید.

  • آرم تشک رویال رویال یک اسب است و باید حتما این لوگو بر روی محصول درج شده باشد.
  • بر روی تمام محصولات شرکت رویال شماره ثبت اسناد رسمی، درج شده است.
  • یکی دیگر از مهمترین مشخصه‌های محصولات رویال، داشتن آرم استاندارد است. تشک‌های رویال همگی دارای آرم استاندارد می‌باشند.
  • تشک های اصل که توسط شرکت رویال تولید می شوند معمولا دارای بارکد و هولوگرام می باشند٬که با اسکن کردن آن میتوان به سایت رسمی رویال ورود کرد  به همین دلیل تشخیص اصل بودن تشک رویال با استفاده از هولوگرام روشی آسان است.

  •  تشک های رویال اصل دارای سریال های مختص به خود هستند. یعنی هر تشک شماره سریال مختص به خود را دارد. شما به راحتی می توانید از طریق سامانه شرکت رویال، سریال تشک مورد نظر را استعلام نمایید.

مراکز خرید تشک رویال

فروشگاه‌ها و مراکز زیادی اقدام به فروش تشک رویال اصلی می‌کنند. اما فروشگاه اینترنتی هی اسلیپ با سالها تجربه در امر فروش تشک تخت خواب، خیال شما را برای خرید تشک رویال اصلی آسوده می‌کند. زیرا خرید و قیمت تشک رویال در این فروشگاه به صرفه بوده و تشک اصل را به فروش می‌رساند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
enemad-logo
بستن
مقایسه